e-commerce i organisationen
E-commerce er et vækstspor for danske virksomheder, uanset om de sælger business-to-business, business-to-consumer eller direct-to-consumer. Det skaber nye muligheder, men rummer også udfordringer - og for mange virksomheder er det et paradigmeskifte og en transformation af forretningen
Danmark går glip af vækstmuligheder
E-commerce er i hastig udvikling verden over. I en ny rapport om fremtidens job forudser World Economic Forum, at andelen af virksomheder med brug af e-commerce globalt set vil være på 75 procent om bare fem år.
Diversitetsløftet
DI's Diversitetsløfte beskriver 16 principper, som Dansk Industri har udviklet for at hjælpe virksomheder med at fremme diversitet, inklusion og ligestilling, uanset hvor langt de er med arbejdet - læs mere her
Udfordringen i de danske organisationer
I Danmark går udviklingen den forkerte vej. Virksomhederne herhjemme har brug for flere medarbejdere med ekspertise i e-commerce: hver femte virksomhed har ubesatte stillinger, og vi står overfor nye krav til kompetenceudvikling af medarbejdere og organisationer.