25.04.24

Opdateret med særlige ændringer

Vi har opdateret vores FAQ om registrering af arbejdstid. Mere specifikt har vi opdateret svaret på "Skal vi have en personalepolitik om registrering af arbejdstid"?

23. april: Vi har tilføjet skabelon til en personalepolitik om registrering af arbejdstid, som du finder under FAQ'en. 

4. april: Vi har opdateret svaret på ”Hvilken arbejdstid skal registreres”. 

Læs mere

Vi rådgiver dig

FAQ om registrering af arbejdstid

1. juli 2024 ændres arbejdstidsloven. Ændringen betyder, at arbejdsgivere får en ny pligt til at indføre et system, der gør det muligt at måle den enkelte medarbejders daglige arbejdstid. Få svar på spørgsmål om de nye regler.

For medlemmer

Log ind for at få adgang

Du skal være medlem af DI oogg være lget ind for at få adgang til siden.

Log ind Opret bruger
Fandt du ikke svar?
Få hjælp
Skriv til vores eksperter

Her kan du stille dine personalejuridiske spørgsmål. Når du har udfyldt og sendt formularen, bliver din sag oprettet hos den rette ekspert, som kontakter dig telefonisk eller på e-mail hurtigst muligt.