På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Etableringsplan

Etablering på et nyt marked?

Du har brug for et beslutningsgrundlag når du udvikler din strategi og plan for enten at komme i gang på nye markeder eller øge eksisterende aktiviteter internationalt.

Lad DI's internationale virksomhedsrådgivning indsamle, analysere og omsætte information til konkrete planer, du kan bruge i beslutningsprocessen og efterfølgende implementering.

Vi hjælper hele vejen. Se på hvilke områder nedenfor.

ETABLERINGSPLANENS ELEMENTER
  • Forretningsplaner og feasibility studier
  • Finansiering
  • Komparative markedsanalyser og markedsudvælgelse
  • Markedsanalyser og kundesegmentering
  • Partnersøgning, partnerudvælgelse og partnerstyring
  • Træningsprogrammer for lokale partnere i udviklingslande

DI var en objektiv partner som styrkede vores forretningsplan, da den skulle godkendes af vores bestyrelse. Dansk Industri var en blåstempling - både over for vores bestyrelse, men også over for vores partner i Kina.

FRANCOIS GRIMAL, ADM. DIREKTØR, DOLLE A/S
og få overblik over de seks centrale elementer der tilsammen danner et solidt beslutningsgrundlag for etableringsplanen.

Kom igang med etableringsplanen og find din rådgiver hos DI.
Du kan vælge rådgiver efter region, eller vi kan guide dig videre til rette person.