På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Opdatering af medlemskab/associering

Hvad skal du gøre, når din virksomhed skal ændre registrering i DI?
  

Hvsi din virksomhed

  • har skiftet CVR-nummer
  • er blevet solgt
  • er fusioneret 
  • har udvidet med nye adresser, filialer eller datterselskaber

Så skal du give os besked - uanset om din virksomhed er medlem eller associeret.

Sådan gør du

Du giver os besked om ændringer i et skema, som du sender til os.

Du kan printe, udfylde og sende det underskrevne skema via brevpost, eller du kan udfylde, skanne og maile det til medlemdi.dk.

Nedenfor finder du en kort guide til valg af skema.

Bemærk, at der er skemaer til medlemmer af DI og associerede til  DI.

Hvis der kun er ét skema - uanset medlemstype - er det markeret 'Fælles'.

Du finder alle skemaerne i boksen til højre.

Guide til valg af skema

Virksomheden har:

  • nyt navn/adresse
    Se og ret din virksomheds oplysninger på Dit DI.
    Vi henter data fra CVR; så du skal evt. først rette dër.

  • nyt CVR-nummer eller er fusioneret:
    Udfyld skemaet Opdatering (Medlem hhv. Associeret),
    hvis virksomheden: 
    *har fået nyt CVR-nummer.
    *er fusioneret med en anden virksomhed.
    *er solgt til en anden DI-medlemsvirksomhed og skal fortsætte medlemskabet derunder.
     
  • nyt lønbærende SE-nummer:
    Skriv til medlemdi.dk.
     
  • etableret nye afdelinger (adresser/filialer):
    Udfyld skemaet Tilmelding af afdeling (Medlem hhv. Associeret), med nye adresser/filialer under jeres aktuelle CVR-nr.
     
  • etableret datterselskab:
    Udfyld skemaet Indmeldelse (Medlem hhv. Associeret), hvis din virksomhed etablerer datterselskab med eget CVR-nr. -forskelligt fra det eksisterende medlemskab.
    Datterselskabet skal have eget medlemskab af DI.
     
  • nedlagt afdelinger (adresser, filialer):
    Udfyld skemaet Afmelding af afdeling - Fælles, hvis I har nedlagt aktiviteterne på en adresse/filial under medlemskabet.

    HVIS det er medlemskabets hovedforhold, der er nedlagt, skal du sende besked om dette til medlemdi.dk. 
PUBLICERET: 09-03-2009 OPDATERET: 29-11-2017